Alla inlägg den 30 april 2011

Av caramia122 - 30 april 2011 19:45

När vi hade ätit frukost så gick vi ut och då kom jag på att Nettan Hallberg skulle spela bowling i bowlinghallen. Så skoj att träffa henne och Camilla Vainikka Eklund eftersom det var ett tag sedan. Rickard och jag kikade lite på när de spelade innan vi gick vidare och kollade lite i affärer.

Hemma så brjade vi och kolla på en verklighetsbaserad film med Angelina Julie. Den var bra. Den hadlade om en mamma vars barn försvann hemmifrån när hon var på jobbet. Hon anmälde det till polisen och efter ett par månader så sade de att de hade hittat hennes son. Det visade sig att det inte var hennes son men de tvingade henne att säga det till pressen att det var hennes son.Så man fick följa hennes kämpande. Bra film måste jag säga.

Sedan så åkte vi hem till Vällingby och softade. Jag kollade på några avsnitt av våra bästa år. Sedan så käkade vi middag och därefters å klädde vi på oss och gick ner till brasan vid Ådalens parklek. Det var riktigt kallt ute så vi väntade inte ens tills de tände brasan för jag fick lite ont i bröstet igen. Jag vill ju inte bli förkyld eller så inför nästa behandling.

Sedan så kikade vi på lite tv och så.

Ovido - Quiz & Flashcards