Alla inlägg den 23 april 2011

Av caramia122 - 23 april 2011 21:15

Glad påsk alla vänner!!!


Vaknade och käkade frukost. Mysigt att äta med mammsen och pappsen. Måste bara få säga att ni är värda så otroligt mycket för mig. Jag önskar att alla hade sådana föräldrar som er. Älskar er !!!

Sedan gick vi ner och handlade lite som vi skulle ha till påskmiddagen.

När vi gjort det gick vi hem till min kära lilla mormor. Vi hade med oss en varsin påsk blomma till henne och hon blev så glad. Vädret var kanon så pappa och Rickard gick och satte sig i solen en stund medans vi damer satt och snattrade.

Sedan tog vi en promenad hem i solskenet. Såå härligt även om jag inte ska vara ute i solen så mycket.

Mamma och jag började med påsk maten och vi gjorde en frestelse och potatis gratäng.

Sedan när maten var klar så käkade vi. Såå gott förra året blev det ju ingen påsk mat för mig eftersom då fick jag ju bara äta soppor.

Så gott det var maten.

Efter maten tog vi en liten prommenad igen och det var skönt att röra sig lite.

Vi gick hem och käkade lite glass och då messade brorsan att vi fick gärna komma över till honom och Monica.

Så då åkte vi över och umgicks ett par timmar .Mysigt !

Av caramia122 - 23 april 2011 21:15

Glad påsk alla vänner!!!


Vaknade och käkade frukost. Mysigt att äta med mammsen och pappsen. Måste bara få säga att ni är värda så otroligt mycket för mig. Jag önskar att alla hade sådana föräldrar som er. Älskar er !!!

Sedan gick vi ner och handlade lite som vi skulle ha till påskmiddagen.

När vi gjort det gick vi hem till min kära lilla mormor. Vi hade med oss en varsin påsk blomma till henne och hon blev så glad. Vädret var kanon så pappa och Rickard gick och satte sig i solen en stund medans vi damer satt och snattrade.

Sedan tog vi en promenad hem i solskenet. Såå härligt även om jag inte ska vara ute i solen så mycket.

Mamma och jag började med påsk maten och vi gjorde en frestelse och potatis gratäng.

Sedan när maten var klar så käkade vi. Såå gott förra året blev det ju ingen påsk mat för mig eftersom då fick jag ju bara äta soppor.

Så gott det var maten.

Efter maten tog vi en liten prommenad igen och det var skönt att röra sig lite.

Vi gick hem och käkade lite glass och då messade brorsan att vi fick gärna komma över till honom och Monica.

Så då åkte vi över och umgicks ett par timmar .Mysigt !

Ovido - Quiz & Flashcards