Alla inlägg den 22 april 2011

Av caramia122 - 22 april 2011 21:15

Ja ha då var det Lång fredag och jag förstår varför den dagen heter så. Den känns otroligt lång.

I dag så skulle jag få åka hem så jag ringde till Rickard och sade att han fick komma och hämta mig så jag får sällskap hem.

Läkaren var in en gång och hon berättade att de trodde att det var kärlkramp jag fått efter det att jag tagit gifterna. Faan det också !!! Just nu känns det som allt drabbar mig. Hon sade också att jag troligt vis kommer att bli kallad någon gång under de kommande veckorna någon gång att få komma dit och göra cykeltestet men att jag nu kommer att få äta Trombyl.

Sedan var hon tvungen att gå innan hon han skriv ut mig. Rickard och jag väntade ända tills klockan var 15.00 alltså 3 timmar innan hon äntligen kom tillbaka och jag fick åka hem.

Hemma väntade mina underbara föräldrar på oss eftersom de hade kommit för att hämta upp oss så vi kunde åka till Gimo och fira påsk. SKönt att byta miljö ett tag. Vi packade och sedan åkte vi.

På vägen ringde jag min kära kollega Karin som fyllde år. Hon blev jätte glad och jag hade ju paket hemma till henne som jag inte han skicka eftersom jag åkte in på sjukhuset.

Ovido - Quiz & Flashcards