Alla inlägg den 29 april 2011

Av caramia122 - 29 april 2011 19:30

Idag så hade jag bestämt med min kollega Karin att vi skulle träffas och fika eftersom hon slutade tidigt idag.

Samtidigt messade Sussie om jag ville träffas och även svärmor hörde av sig och kollade om jag ville ta en fika med henne. Så synd att alla hörde av sig på samma dag. Om det hade vart olika dagar hade det gått bättre.

När jag träffade Karin var även kollegan Yvonne där och det var skoj att träffa henne med en vända. Hon skulle vidare men ville hälsa.

Karin och jag satt någon timme och pratade. Sååå trevligt. Saknar dig vännen och tack fresten för fikat.

Sedan gick jag hem och diskade och plockade lite. Packade väskan för vi skulle sova hemma hos Rickard.

Vi gick ner och handlade lite saker ochs edan gick vi ner till en pizzeria. Vi beställde

varsin pizza och satt och njöt ute medans vi käkade. Jag fick ju ta hem mer en hälften av pizzan som vi kan ha till lunch i morgon :).

Sedan så kikade vi på tv och softade resten av kvällen.

Ovido - Quiz & Flashcards