Direktlänk till inlägg 18 mars 2011

Fredag :)

Av caramia122 - 18 mars 2011 00:00

I dag så satt jag och väntade på att läkaren skulle ringa som förra veckan. Men inte ringde han runt 12 . Klockan han bli 13.45 innan jag fick samtal från honom. Han berättade att han hade skickat iväg en remiss till Radiumhemmet. De hade även diskuterat min sjukdom på deras konferans idag. Han berättade lite vad de hade kommit fram till.

Sedan så var det dags att börja göra sig klar för vi skulle in till stan tills klockan 17.00 för då skulle Rickard och jag träffa min morbror Kenneth och hans tjej Annelie. Vi skulle äta på restaurang Pong som  ligger på Drottninggatan. Det var Asiatisk buffe. Kanon gott !

Sedan tog vi oss en promenad ner till China teatern för vi hade köpt biljetter till musikalen "Leva livet". Den var riktigt bra. Härligt att höra 80-tals musik. Satt och diggade och sjöng med lite grann till och från. Måste bara säga att Christin Meltzer spelar bra. Det gjorde de andra med men hon var för skön.

I pausen tog vi ett varsit glas vin/öl. Jag så klart kände ju av ett halvt glas vin hahah.

När musikalen var slut så gick vi till Kungsgatan och den Irlänska pubben Galaways.

Jag och Annelie drack cider och killarna drack öl. Vi satt där i ca två timmar innan det var dags att skiljas åt.

Tack snälla ni för en riktigt underbar kväll   . Jag behövde verkligen få komma ut och ha skoj. Vill också passa på att tacka Annelie för alla underbara mess du skickat åt mig. Du är så underbar min vän !

    

 
 
Ingen bild

Anneli

23 mars 2011 07:58

du är underbar!! <3<3 Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caramia122 - 22 augusti 2012 22:40

Fattar inte hur jag kan vara så trött. Denna vecka har jag vart helt galen trött. Hoppas det går över. Idag blev det en riktigt lång dag fån 06.30 till 19.00. Eftersom vi hade apt på kvällen så blev det så många timmar. Och humöret kanske inte blev...

Av caramia122 - 19 augusti 2012 13:46

Så där ja. Nu sitter vi på Landvetterns flygplats igen för att ta planet tillbaka till Bromma. Vi är ute med tiden med tanke på att inchekningsdisken inte ens är öppen hahah. Vi tyckte att det kunde skönt att vara ute med tiden. Denna helg har vart k...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 17 augusti 2012 19:34

Så där ja nu är man i Göteborg. Mia och jag började planera för några veckor sedan att vi skulle ned hit. Och nu är vi här:-). Vi bor nere vid centralen så det e en bit från Avenyn men va faan . Snart så tänkte vi ta oss ned åt stan och glo. ...

Ovido - Quiz & Flashcards