Direktlänk till inlägg 12 maj 2010

Tidigt uppe

Av caramia122 - 12 maj 2010 00:00

I morse var det bara att gå upp när klockan ringde 05.20 eftersom det var dags att jobba igen. Jag hade öppningen på jobbet men bara man kommer upp så funkar det.

Väl på jobbet så var barnen och föräldrarna glada att se mig. Känns ju skönt att de saknat mig.

Dagen flöt på och vi gick igenom lite om vad som händer fram över.

Fredag så kommer vi att ha 2 barn och vara 3 som jobbar så då hoppas jag på att hinna lite saker som behlver göras.

Efter jobbet så åkte jag in till stan och kikade lite. Var sugen på att köpa vår skor men jag var inte helt säker på att jag ville ha några av de jag kikade på så jag struntade i det.

Vi käkade sedan på Donken eftersom vi skulle iväg på kryssning.

Väl framme på terminalen så checkade vi in och fick stiga på båten men vi fick inte gå till hytterna så vi satte oss i baren och softade lite.

Efter att vi kommit in i hytterna och lämnat saker så gick vi ut på däck eftersom färjan börjat åka. Det blåste men det var skönt att sitta i solen.

Sedan var det dusch dags och efter det taxfree. Jag hittade en Mojjito mix som vi köpte hem.

Min älskade pojkvänn var så söt så han köpte mig en parfym som jag fick välja ut. En som jag var barnflicka åt i Uppsala hade den för många år sedan och den luktar bara såååå gott. Märket på parfymen heter Issey Miyake och själva partymen heter Léau D´issey.

  

Sedan så satt vi lite i hytten.

Senare gick vi upp på discot och jag köpte en fruktdrink medans Rickard tog en med lite alkohol i .

Senare på kvällen så köpte jag faktiskt mig en också. En riktigt god en. Jag vågade inte dricka hela eftersom även om jag smuttade på den så kände jag det i armarna och blev lite fnittrig men inget värre.

Det var jätte mysigt på båten och musiken var bra på discot men när klockan var 01.30 så bestämde vi oss för att ta en smörgås och sedan gå och sova.

Var helt slut efter att jobbat första dagen och gått upp så tidigt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caramia122 - 22 augusti 2012 22:40

Fattar inte hur jag kan vara så trött. Denna vecka har jag vart helt galen trött. Hoppas det går över. Idag blev det en riktigt lång dag fån 06.30 till 19.00. Eftersom vi hade apt på kvällen så blev det så många timmar. Och humöret kanske inte blev...

Av caramia122 - 19 augusti 2012 13:46

Så där ja. Nu sitter vi på Landvetterns flygplats igen för att ta planet tillbaka till Bromma. Vi är ute med tiden med tanke på att inchekningsdisken inte ens är öppen hahah. Vi tyckte att det kunde skönt att vara ute med tiden. Denna helg har vart k...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 17 augusti 2012 19:34

Så där ja nu är man i Göteborg. Mia och jag började planera för några veckor sedan att vi skulle ned hit. Och nu är vi här:-). Vi bor nere vid centralen så det e en bit från Avenyn men va faan . Snart så tänkte vi ta oss ned åt stan och glo. ...

Ovido - Quiz & Flashcards