Alla inlägg den 19 mars 2011

Av caramia122 - 19 mars 2011 00:00

Sov ut i morse och det var skönt. Vi sov hemma hos Rickard i natt.

Rickard gick ner och köpte frukost. Sedan softade vi och kollade på reprisen av Let´s dance och som tur var blev Frank kvar. Synd bara att inte Tina fick vara kvar till finalen.

Sedan vid 13.30 drog jag mig in till stan för att träffa Louise på en fika. Vi hade inte träffats på några veckor. Men vad med folk det var på stan. Kan ju vara så att det var för att det var så vackert väder. Vi hamnade på City kyrkans café. Billigt och rätt lungt . Hahah rätt plats för mig .... Not.

Sedan gick vi lite längs Drottninggatans affärer.

När jag kom till Sumpan så mötte Rickard upp mig och vi gick in och handlade till middag. Vi hyrde även 2 filmer. Den ena var Cornelis och den andra hette pappa på burk med Jennifer Aniston.

Sedan lagade jag i ordning pasta med ostsås med skinka i. Vi kollade även på körslaget men jag somnade till i mitten av programet.

Efter kollade vi på Cornelis och den var ganska bra men lite tragisk. Sedan var det dags för att sova.

Ovido - Quiz & Flashcards