Alla inlägg den 19 april 2010

Av caramia122 - 19 april 2010 17:00

I dag så hade jag beställt tåg biljett upp till Uppsala. Klockan 09.10 skulle tåget gå och sedan så skulle mamma och pappa hämta mig där men eftersom pappa stackarn inte mådde så bra så tog jag bussen från Uppsala.

När jag satt på bussen så pratade jag med mamma och pappa och då berättade mamma att de hade beställt tid till vetrinären för att vår katt Murre skulle få somna in. Han är 16 år och är blind på ena ögat och ont i bakbenen så det är nog skönast för honom men det kommer att bli tomt.

Skönt att vara hemma på landet igen ett tag.

Mamma och jag åkte till Östhammar och handlade. Ännu så käkar jag bara mosad mat men snart så.

Senare på kvällen så tog jag, Elina och Jane en prommenad och det var kanon skönt.

Senare när jag kom hem så kollade mamma och pappa på hockey så jag passade på att gosa med Murre och borsta honom.

Ovido - Quiz & Flashcards