Alla inlägg den 4 april 2010

Av caramia122 - 4 april 2010 23:21

Som sagt så var vi till svärmor idag på em och hälsade på. Tog med mig lite mat som jag skulle ha under dagen. Men när jag kom dit hade hon gjort en jätte god tomat soppa åt henne. Så snällt !

Hon och Rickard käkade lax och sallad och sås så jag satt och njöt av soppan.

Efter maten var hon så snäll att hon lagade i ordning soppa som jag fick ta med mig hem   

Sedan så tog vi det lungt resten av kvällen. Jag spelade faktiskt bingolotto eftersom det var så många vinster . Men inte sjutton vann jag något .

Nu så kikar jag på Csi och sedan är det bara att hoppa i säng.

Sov så gott !

Av caramia122 - 4 april 2010 11:06

Go förmiddag mina vänner !

I morse var jag uppe tidigt ( enligt mig) klockan 07.40 var jag uppe med tuppen. Då var jag tvungen att komma igång med mitt drickande igen. Då blev det en kopp te (1 1/2 dl) samt lite mjölk (0,5 dl).

Sedan så satte jag mig vid tv:n och kikade på nyheterna och var ute och slö surfade. Vid 09.30 var det dags igen och äta. Så denna gång blev det en ersättnings dryck (2 dl). Passade även på att göra lite frukost åt Rickard vilket var uppskattat.

Funkade bra att sitta brevid.

Ni får ursäkta men nu och en tid framöver så kommer bloggen att vara i centrum av mitt ätande. Hahhaha helt galet var man blir fokuserad vid mat.

Snart så ska vi till svärmor och hälsa på. Så vi får höras senare. Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards