Alla inlägg den 2 april 2010

Av caramia122 - 2 april 2010 10:30

Vill börja att önska er en riktigt glad påsk !

Vaknade i morse av att klockan ringde vid 07.50 eftersom jag måste upp vid 8.00 och ta mitt första mål mat av 9 som ligger utspritt över hela dagen.

Sedan så försökte jag att slöa i sängen någon timme till men det gick inte något vidare.

Hann äta något mål till innan pappa,Rickard och jag gick till Claes Ohlsson för att inhandla lite saker som jag behöver. Bla en duschstång, gardin hängare mm.

Sedan gick jag hem och åt igen   . Man e verkligen som en liten bebis igen.

Sedan käkade de andra också lite lunch.

Vädret var kanon fint ute så vi gick ut till centrum och kikade och handlade hem lite saker till de andras påsk mat.

Sedan var vi hemma och softade resten av dagen.

Vi kollade på Talang 2010 och där uppträdde en man som sjöng opera som tusan. Vilken röst.

Efter så kom underbara Solsidan. Klart den bästa serien som går på tv just nu. Så jäkla sköna karaktärer.

Ovido - Quiz & Flashcards