Alla inlägg den 3 april 2010

Av caramia122 - 3 april 2010 10:45

Grattis vill jag säga till mina underbara föräldrar. De har vart förlovade i 42år.    Så härligt att de fortfarande är tillsammans. Tänk om alla hade sådana underbara föräldrar.

I dag så tog vi oss en liten promenad igen. Solen sken så vackert idag med.

Sedan var det bara att gå hem och då började jag göra Janssons frestelse och kokade ägg och fixade. Konstigt nog så känndes det inget när jag fixade med maten.

Sedan så hjälpte mamma till att fixa lite andra rätterna.

Vid klockan 15.00 så var maten klar och vi satte oss till bords.

Då kände jag hur jag skulle så gärna vilja ha ägg och sill men nää det blev ingenting med det.  I stället tog jag mig en närings dryck men den var så himmla söt så jag mådde lite illa efteråt.   

Vid 17.00 så åkte mamma och pappa hem igen   . Så tomt det blev men jag kommer snart att åka hem och hälsa på.

Rickard och jag fortsatte att tvätta lite. Sedan så började vi att kolla på en Danielle Steel film. Vi fick dock göra en pause eftersom jag ville kika på körslaget. Sedan så kikade vi klart på filmen.

Tänkte att vi skulle även kika på en film som gick på tv men jag var så trött så vi gick och sov istället.

    

 

Ovido - Quiz & Flashcards