Alla inlägg den 1 april 2010

Av caramia122 - 1 april 2010 18:45

Natten var kanon lugn som tur va. Drog mig i sängen tills kl var 8.30 och då gick jag upp och kläde på mig mina egna kläder och satte i mig linserna och sminkade mig lite. Man blir ju mycket piggare av det.

Sedan var det inget dropp med i bilden idag. Men nu så ska man komma upp i 2 liter flytande på hela dagen. Urk !!

Knallade ut och käkade lite frukost.

Vid klockan 11.30 kom en av operations läkarna och skrev ut oss. Nu ska man vara sjukskriven i 6 veckor men det kan jag förstå för vilket jäkla jobb med dessa mat tider.

Åkte ner till apoteket direkt och hämtade alla mediciner som jag nu måste äta.

Tog sedan en taxi hem för det tyckte jag att jag var värd.

Mamma och pappa kom precis hem till mig samtidigt. Så skönt att de kom hem. Känns ju tryggt. Så nu ska vi fira påsk ihop.

Glad påsk alla nära och kära !

Sätter in fina bilder på blommor som jag fått när jag kommit hem.

   

Rosorna fick jag av min kärlek och tulpanerna av svärmor. Påsk gruppen fick jag av Crille,Camilla och grabbarna. Tack snälla alla ni.  

Ovido - Quiz & Flashcards