Alla inlägg den 5 april 2010

Av caramia122 - 5 april 2010 16:20

Nu är det påskens sista lediga dag. I morgon ska Rickard iväg och jobba igen. Då blir jag själv hemma så vi får väl se hur det går. Sedan ska jag upp till jobbet och lämna in sjukskrivningen. Skoj att träffa kollegorna igen.

I dag så var jag uppe vid åtta igen. Sedan när klockan var 10.30 så ringde jag Linda som vi bestämt eftersom jag skulle komma förbi och hälsa på henne och kika hur hon fått det efter att hon renoverat.

Promendaden gick bra. Det var den längsta sedan jag opererade mig.

Sedan jag kom hem så har jag bara softat och fixat med lite bilder.

Ska försöka att få in lite här.

Lägger in en bild på min tapet som jag har fått i mitt vardags rum som jag hoppas syns. En liknande har vi satt in i sovrummet men då med grå/blå färg.

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards