Alla inlägg den 17 april 2010

Av caramia122 - 17 april 2010 00:00

I förmiddags så åkte jag och träffade Linns pappa eftersom jag hade med mig hans kamera till Linn och nu skulle han få tillbaka den.

Efter det åkte jag till Vällingby och handlade. Där träffade jag min kära kollega Karin. Så skoj att träffa dig och tack så mycket för majblomman. Du e väl bara för gullig !

Sedan så gick jag hem och städade lite. Sedan så efter ett par timmar var det dags att göra lite middag eftersom Louise och Kent skulle komma på middag.

Vi skulle bjuda på avokado med gräddfil och rom som förrätt och sedan blev det lax,potatis och sås. De andra fick kladdkaka och grädde till dessert . Själv så åt jag en mosad banan hahahha.

Vi spelade även ett spel under kvällen som heter Rappakalja och det var skit skoj. Det kan jag verkligen rekomendera.

När de sedan gick hem så diskade jag en vända och sedan var det dags för sängen.


Ovido - Quiz & Flashcards