Direktlänk till inlägg 5 september 2011

Länge sedan

Av caramia122 - 5 september 2011 18:48

Hej alla som kommer in hit och kikar mellan åt.

Har varit dålig på att skriva på ett tag men allt har flytit på.

Nu har jag blivit "frisk". Ja de har tagit bort tumören och så men frisk förklarad är jag ju inte än på länge.

Jag har börjat jobba igen på heltid. Riktigt skoj att vara tillbaka på jobbet och att föräldrar och barn är glada över det. Min kära kollega Karin har saknat mig  med berättar hon.

Annars så har jag inte orkat gjort så mycket sedan jag började jobba. Har vart hemm till mamma och pappa någa vändor.

Jo jag har blivit med bil. HAr köpt tillbaka min lilla Skoda som jag och Robban hade delad vårdnad om. Känns riktigt skönt att ha den. Tack älskade föräldrar som hjälpt mig en del. Ni är bäst!

Just nu är jag förskyld men det är väl inte så konstigt eftersom jag börjat jobba igen och mottaglig för alla basiller. Men det ska gå över snart.

I morgon så ska jag till Karolinska sjukhuset igen för nu är det dags att gå in och kolla i ändtarmen så jag inte fått nya konstigheter där. Egentligen skulle de även ha gått ned med en kamera i matstrupen och ner till tolvfinger tarmen. Men nu idag fick jag höra att de inte gör denna koll på Ks eftersom jag är opererad. Så nu är det bara att vänta på en kallelse från Huddinge sjukhus. Hua hua mycket ska man vara med om.

I helgen hade jag och Mia,Louise och Jane en tjej dag. Det var riktigt skoj. Vi åkte till Thun´s jag,Mia och Louise. Vi mötte upp Jane och lilla Agnes. Vi shoppade och sedan tpg vi en liten paus och käkade lunch. Sedan fortsatte shoppingen. Jag köpte trosor,strumpor,en stickad tröja,tränings byxor och så lite färd godis så klart.

På onsdag ska jag in till stan på ett möte och efter det ska jag träffa Louise på en fika. Ska bli skoj.

Jo just ja jag är ju med på www.buzzador.se och fick chansen att prova Doves nya intensiv inpackning. Jag kan varmt rekomendera det åt er som är sugna att prova. Helt fenomenalt.

Hoppas på att jag nu blir bättre att skriva här inne. Ha det så gott så länge !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caramia122 - 22 augusti 2012 22:40

Fattar inte hur jag kan vara så trött. Denna vecka har jag vart helt galen trött. Hoppas det går över. Idag blev det en riktigt lång dag fån 06.30 till 19.00. Eftersom vi hade apt på kvällen så blev det så många timmar. Och humöret kanske inte blev...

Av caramia122 - 19 augusti 2012 13:46

Så där ja. Nu sitter vi på Landvetterns flygplats igen för att ta planet tillbaka till Bromma. Vi är ute med tiden med tanke på att inchekningsdisken inte ens är öppen hahah. Vi tyckte att det kunde skönt att vara ute med tiden. Denna helg har vart k...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 17 augusti 2012 19:34

Så där ja nu är man i Göteborg. Mia och jag började planera för några veckor sedan att vi skulle ned hit. Och nu är vi här:-). Vi bor nere vid centralen så det e en bit från Avenyn men va faan . Snart så tänkte vi ta oss ned åt stan och glo. ...

Ovido - Quiz & Flashcards