Alla inlägg den 10 september 2011

Av caramia122 - 10 september 2011 22:46

Åhh idag har det vart en härlig dag. Började med att äta frukost och sedan var jag tvungen att kila ned till spelbutiken för det var min tur att lira på hästarna till jobbet denna vecka.

Sedan gick jag och hämtade bilen borta på parkeringen som jag är glad att vi har fast det är en bit bort. Eftersom framför huset är det alltid packat med bilar.

Sedan plockade jag upp Rickard och vi drog iväg till Stadiums Outlett affär i Barkarby. Mina gympa dojjor börjar gå sönder så jag behöver ett par nya. Det blev ett par prommenad skor av något slag men tänk jag kunde köpa storlek 39 så även fötterna minskar när man går ned i vikt :).

Sedan så åkte vi vidare och då körde vi till Lötsjön i Sundbyberg/Rissne. Det var ju så härligt väder så vi satte oss och tog en smörgås och kaffe till lunch och sedan gick vi runt sjön.

Åkte sedan hem till Rickards lägenhet en vända. Handlade på Ica där.

Sedan när vi kom tillbaka hem till Vällingby så hittade vi faktiskt en parkering precis utanför huset.

Väl inne satte jag igång med middagen. Det blev kött och pommes,sallad och olika såser. Mamma gav oss inspration eftersom de satt på sin ballkong så gjorde vi med det. Och vad härligt det var.

När kl var 17.30 så gick jag iväg för vi hade bestämt att vi skulle se Jägarna 2 med Lassg¨rd och Stormare. Jag kan rekomendera den. Den var så spännande och bra men även lite rå.

Väl hemma igen så slappade vi i soffan.

Av caramia122 - 10 september 2011 10:59

Måste bara få föra ett inlägg om min kära vän. I går kväll fick jag rätt sent ett sms fårn Portugal. Min vän befinner sig där med sin sambo och hans familj.

Hon berättade att sambon hade gått ned på knä och friat.

Jag är så glad för eran skull mina vänner. All lycka !  

Ovido - Quiz & Flashcards