Alla inlägg den 15 september 2011

Av caramia122 - 15 september 2011 21:49

Är ju tvungen att lägga upp en bild på min 3:e prinsessa som har kommit till världen.

Har ju självklart frågat mamma Jane om lov.

 

Av caramia122 - 15 september 2011 21:29

Idag så hade jag sovmorgon. Skönt men sopbilen väckte mig men men va sjutton....

Sedan så var det fullfart på jobbet hela dagen. Äntligen var kollega tillbaka men den andra har semester hahah.

Efter jobbet så åkte vi och handlade .Sedan var det dags att laga mat.

Vi var ju hos Mia och Anders på middag för ett par veckor sedan. Mia bjöd på en riktigt god kyckling rätt som jag faktiskt gjorde idag. Den blev lyckad.

Sedan så tog jag hand om disken och duschade också. Inte samtidigt hahaha.

I bland är det så tråkigt, jag kan få så dåligt samvete över saker som jag egentligen inte ska behöva ha. Förstår inte varför jag kan vara ett ego som andra människor kan vara ibland för det skulle vara så skönt. Men den här gången ska jag fasen stå på mig!!!! De andra får tycka vad de vill.....

Just nu så kikar jag på Lyxfällan. Tur att man inte har samma problem som människorna som är med.

Kram på er !



Ovido - Quiz & Flashcards