Alla inlägg den 9 september 2011

Av caramia122 - 9 september 2011 21:32

Började kl 08.00 i morse så jag hoppade upp och duschade och torkade håret. Bestämde mig för att köra den locka versionen av håret.

Sedan när allt var klart hemma så åkte jag ner till Shell och köpte mig en Latte och choklad crossiang och en till min kollega med för hon har pratat om det i en månad så nu var jag snäll.

Sedan rullade dagen på jag och Karin var med några av barnen i skogen och plockade lite blåbär. Villket var uppskattat.

Sedan efter jobbet så åkte jag och plockade upp Rickard för vi tänkte att vi skulle åka iväg och shoppa på City Gross och ÖB i Bromma. Har ju inte vart där på jätte länge så det var skoj att komma dit.

Sedan så åkte vi hem så till middag blev det korv och pommes. Riktigt gott faktiskt.

Sedan blev det softa resten av kvällen.

Av caramia122 - 9 september 2011 20:30

I dag så åkte jag upp till Gimo och hälsade på.

Jag pratade med brorsan på vägen upp och vi bestämde att jag skulle åka och hämta Lucas vid 21 eftersom brorsan och Monicca skulle ut och lira golf tidigt på lördagen.

Innan jag lämnade stockholm så köpte jag kina mat med mig upp till mamma och pappa som vi skulle ha till middag.

Stackars Rickard fick vara kvar hemma eftersom han har en sådan hemsk förskylning men stackars pappa var däckad han med.

När jag kom upp så käkade vi middag och sedan så tog vi en Latte på det. Just ja. När jag var på väg upp så ringde Andrea och undrade vart jag var för hon väntade på att jag skulle komma hem till dem och hon hade gjort något till mig. Så efter middagen så åkte jag hem till dem. HOn hade gjort en jätte fin lapp till mig där hon skrev så fina ord. Lilla hjärtat !

Sedan när jag hämtat Lucas blev det lite mys pys innan det var dags att sova.

Av caramia122 - 9 september 2011 20:30

I dag så åkte jag upp till Gimo och hälsade på.

Jag pratade med brorsan på vägen upp och vi bestämde att jag skulle åka och hämta Lucas vid 21 eftersom brorsan och Monicca skulle ut och lira golf tidigt på lördagen.

Innan jag lämnade stockholm så köpte jag kina mat med mig upp till mamma och pappa som vi skulle ha till middag.

Stackars Rickard fick vara kvar hemma eftersom han har en sådan hemsk förskylning men stackars pappa var däckad han med.

När jag kom upp så käkade vi middag och sedan så tog vi en Latte på det. Just ja. När jag var på väg upp så ringde Andrea och undrade vart jag var för hon väntade på att jag skulle komma hem till dem och hon hade gjort något till mig. Så efter middagen så åkte jag hem till dem. HOn hade gjort en jätte fin lapp till mig där hon skrev så fina ord. Lilla hjärtat !

Sedan när jag hämtat Lucas blev det lite mys pys innan det var dags att sova.

Av caramia122 - 9 september 2011 20:30

I dag så åkte jag upp till Gimo och hälsade på.

Jag pratade med brorsan på vägen upp och vi bestämde att jag skulle åka och hämta Lucas vid 21 eftersom brorsan och Monicca skulle ut och lira golf tidigt på lördagen.

Innan jag lämnade stockholm så köpte jag kina mat med mig upp till mamma och pappa som vi skulle ha till middag.

Stackars Rickard fick vara kvar hemma eftersom han har en sådan hemsk förskylning men stackars pappa var däckad han med.

När jag kom upp så käkade vi middag och sedan så tog vi en Latte på det. Just ja. När jag var på väg upp så ringde Andrea och undrade vart jag var för hon väntade på att jag skulle komma hem till dem och hon hade gjort något till mig. Så efter middagen så åkte jag hem till dem. HOn hade gjort en jätte fin lapp till mig där hon skrev så fina ord. Lilla hjärtat !

Sedan när jag hämtat Lucas blev det lite mys pys innan det var dags att sova.

Av caramia122 - 9 september 2011 20:30

I dag så åkte jag upp till Gimo och hälsade på.

Jag pratade med brorsan på vägen upp och vi bestämde att jag skulle åka och hämta Lucas vid 21 eftersom brorsan och Monicca skulle ut och lira golf tidigt på lördagen.

Innan jag lämnade stockholm så köpte jag kina mat med mig upp till mamma och pappa som vi skulle ha till middag.

Stackars Rickard fick vara kvar hemma eftersom han har en sådan hemsk förskylning men stackars pappa var däckad han med.

När jag kom upp så käkade vi middag och sedan så tog vi en Latte på det. Just ja. När jag var på väg upp så ringde Andrea och undrade vart jag var för hon väntade på att jag skulle komma hem till dem och hon hade gjort något till mig. Så efter middagen så åkte jag hem till dem. HOn hade gjort en jätte fin lapp till mig där hon skrev så fina ord. Lilla hjärtat !

Sedan när jag hämtat Lucas blev det lite mys pys innan det var dags att sova.

Av caramia122 - 9 september 2011 20:30

I dag så åkte jag upp till Gimo och hälsade på.

Jag pratade med brorsan på vägen upp och vi bestämde att jag skulle åka och hämta Lucas vid 21 eftersom brorsan och Monicca skulle ut och lira golf tidigt på lördagen.

Innan jag lämnade stockholm så köpte jag kina mat med mig upp till mamma och pappa som vi skulle ha till middag.

Stackars Rickard fick vara kvar hemma eftersom han har en sådan hemsk förskylning men stackars pappa var däckad han med.

När jag kom upp så käkade vi middag och sedan så tog vi en Latte på det. Just ja. När jag var på väg upp så ringde Andrea och undrade vart jag var för hon väntade på att jag skulle komma hem till dem och hon hade gjort något till mig. Så efter middagen så åkte jag hem till dem. HOn hade gjort en jätte fin lapp till mig där hon skrev så fina ord. Lilla hjärtat !

Sedan när jag hämtat Lucas blev det lite mys pys innan det var dags att sova.

Ovido - Quiz & Flashcards