Alla inlägg den 26 september 2011

Av caramia122 - 26 september 2011 19:38

I bland blir man så irreterrad. Man har suttit och gjort ett inlägg och sedan publiseras det inte. Då blir man jäkligt irreterad.

I helgen så började jag med att i fredag att gå till tvättstugan och tvätta mellan 19 och 21.20 Sedan på lördagen så blev det sovmorgon och det var riktigt skönt. Sedan så tog jag tag i städningen. Bad rummet fick sig en riktigt omgång.

Sedan gick jag ut till centrum och kikade. Där skulle Danny uppträda så jag passade på att kika på det. Det var kanon väder så det var skoj. Sedan hade jag handlat så då gick jag hem och gjorde hemma gjord pizza och den blev bra. Sedan så kikade vi på film resten av kvällen.

I går så träffade jag Linnsan som var nere i stan och hälsade på. Såå skoj att träffa dig igen vännen !!!  Efter det så åkte jag och plockade upp Louise och så frog vi till Ikea i Kungenskurva. Jag köpte latte glas,latte skedar, galgar säng lampa och andra små saker som man behöver. Vi passade även på att ta en liten fika.

Väl hemma så blev det pizza rester och invigning av de nya glasen :).

Sedan kollade vi tv och softade.

I dag så har det var fullfart på jobbet som vanlit.

När jag sedan kom hem så gick Rickard och jag och handlade. Till middag gjorde jag pastasallad med tonfisk.

Nu väntar duschen och sedan så är det idol.


Ha det gött !!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards