Alla inlägg den 30 september 2011

Av caramia122 - 30 september 2011 19:09

Men så skönt. Idag så slutade jag klockan 13.00 Jag bytte ju sist med en av mina kollegor när jag skulle ha slutat tidigt så jag fick ta igen den dagen idag.

Började jobba 7.30 idag och allt flöt på som vanligt.

Hade tankar på om jag skulle åka hem till mamma och pappa i helgen men jag kännde även att jag ville bara vara kvar i stan och ta det lungt.

Messade och kollade med Mia om hon ville ta en fika men hon hade tyvärr full fart. Men min underbaraste kusin Jane skulle till sin svärmor i helgen här i stan så vi ska ev träffas i morgon där ute på en fika.

Efter jobbet så åkte jag hem och fick ett ryck och frostade av frysen. Medans den frostades ur så tog jag en Latte och kanelbulle och satte mig ute på balkongen då solen tittade fram. Jane hade skickat en inbjudan så jag kan prova en ljudbok på www.storytell.se . Så den började jag lyssna på när jag satt där ute. Tack snälla kära kusin.

Sedan så satte jag på en tvätt maskin och efter det tog jag mig ut på centrum för att kolla efter byxor. Men inte hittade jag några byxor så jag gick och handlade lite mat varor i stället.

Sedan när jag kom hem så satte jag igång med middagen. Det blev kyckling recceptet som jag fick av Mia. Kanon gott.

Nu är det bara att slappa i soffan som gäller och kika på idol.


Trevlig kväll !!!

Ovido - Quiz & Flashcards