Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

Fika på byn

Av caramia122 - 26 mars 2011 20:45

Idag så hade jag bestämt med min barndoms vän Maria att vi skulle gå och fika på ett café här i Gimo men när vi kom dit så fanns det nästan inget fika bröd kvar så vi gick till ett annat men de hade mest smörgåsar. Vi bestämde oss för att köpa fika på Ica och gå hem till mamma och fika där i stället. Efter en stund så ringde Mia som jag kännt sedan jag föddes så då kom hon och fikade också. Det var riktigt skoj att sitta och prata. Innan jag träffade Maria för fikat så pratade jag med Monica och hon frågade om jag ville med ut till Bowlan i Östhammar men jag sade att jag skulle återkomma. Nämde det sedan för Maria och hon tyckte att vi skulle gå.

Jag pratade även med Camilla och hon och Lucas hade tid att ses en stund så vid kl 17 så åkte vi och hälsade på dem en stund.

Sedan när jag kom hem igen var det bara att byta om och göra sig klar. Maria och jag åkte hem till Monica en stund innan vi skulle till Östhammar.

Var inte så sugen att åka ifrån mamma men jag ville ju gärna umgås med mina vänner också.

Vi kom till Bowlan var 22.30 det var roligt att träffa bekanta men jag hade ingen ork till att dansa . Vid 00.00 kände jag att jag hade kunnat åka hem men vi stannade tills klockan var 01.30 Snacka om att man har blivit gammal. Sedan har jag ju inte samma ork som jag hade innan jag blev sjuk.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caramia122 - 22 augusti 2012 22:40

Fattar inte hur jag kan vara så trött. Denna vecka har jag vart helt galen trött. Hoppas det går över. Idag blev det en riktigt lång dag fån 06.30 till 19.00. Eftersom vi hade apt på kvällen så blev det så många timmar. Och humöret kanske inte blev...

Av caramia122 - 19 augusti 2012 13:46

Så där ja. Nu sitter vi på Landvetterns flygplats igen för att ta planet tillbaka till Bromma. Vi är ute med tiden med tanke på att inchekningsdisken inte ens är öppen hahah. Vi tyckte att det kunde skönt att vara ute med tiden. Denna helg har vart k...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 17 augusti 2012 19:34

Så där ja nu är man i Göteborg. Mia och jag började planera för några veckor sedan att vi skulle ned hit. Och nu är vi här:-). Vi bor nere vid centralen så det e en bit från Avenyn men va faan . Snart så tänkte vi ta oss ned åt stan och glo. ...

Ovido - Quiz & Flashcards