Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

Soft dag

Av caramia122 - 23 mars 2011 20:29

I dag så tog jag det rätt lungt på förmiddagen. Ringde till Radiumhemmet idag för att få höra om de har någon tid för ett ny besök. Mona som hon heter jag talar med kollar upp det och säger att mitt ärende ska upp idag på deras möte. Hon berättar att det kan ta upp till 2 veckor innan man börjar. Men hon säger att jag ska ringa tillbaka i morgon så får jag ett besked. Kan ju vara skönt att få veta när allt kommer att ske som man kan planera lite.

Tänkte ju åka upp och hälsa på mamma och pappa en vända. Skönt att komma upp igen och träffa släkten.

Sedan så tog jag mig ut till centrum eftersom jag behövde köpa en bh och ett par byxor. När jag var inne på Lindex så ringde Rickards mamma så hon kom och mötte upp mig. Hon var smakråd med byxorna så de blev bra.

Men ingen bh hittade jag som vanligt.

Sedan gick vi till Hemtex och hon köpte underlägg som jag ville ha till mitt köksbord. Tack så jätte mycket !

Vi bestämde sedan att ta en fika så vi ringde ner Rickard också så han med fick fika.

Sedan så gick vi och handlade till middagen. Jag hade tagit upp köttfärs tidigare på dagen så vi köpte saker till Lasange.

Så det blev det till middag. Nu sitter jag och slö tittar på tv och laddar för Grey´s  .

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caramia122 - 22 augusti 2012 22:40

Fattar inte hur jag kan vara så trött. Denna vecka har jag vart helt galen trött. Hoppas det går över. Idag blev det en riktigt lång dag fån 06.30 till 19.00. Eftersom vi hade apt på kvällen så blev det så många timmar. Och humöret kanske inte blev...

Av caramia122 - 19 augusti 2012 13:46

Så där ja. Nu sitter vi på Landvetterns flygplats igen för att ta planet tillbaka till Bromma. Vi är ute med tiden med tanke på att inchekningsdisken inte ens är öppen hahah. Vi tyckte att det kunde skönt att vara ute med tiden. Denna helg har vart k...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 17 augusti 2012 19:34

Så där ja nu är man i Göteborg. Mia och jag började planera för några veckor sedan att vi skulle ned hit. Och nu är vi här:-). Vi bor nere vid centralen så det e en bit från Avenyn men va faan . Snart så tänkte vi ta oss ned åt stan och glo. ...

Ovido - Quiz & Flashcards