Alla inlägg den 28 februari 2010

Av caramia122 - 28 februari 2010 21:01

Jaha då var det redan söndag igen. Helgerna går så fort. Helt otroligt.

Denna helg har gått i lugnets tecken. I fredags kväll så käkade jag och Rickard middag. Gjorde avokado med gräddfil och rom. Sedan så  käkade vi pasta och köttfärsås. efter middagen blev det Let´s dance.  Slumrade sedan efter programet till och från. Men vaknade senare och kikade på damernas final i Curling som de vann över Canada.

På jobbet så kom Linn på besök. Så himmla skoja tt träffa dig. Saknar dig så mycket här på jobbet.

Lördagen slappade vi men vi var ut i centrum och vi beställde en varsin digitalkamera eftersom min är trasig och Rickards börjar bli gammal.

Smsade med Linn på em och vi bestämde att Rickard och jag skulle komma hem till henne, Emil och Katja.

Vi hade en jätte trevlig kväll med massa gott och kollade på melodifestivalen.

I dag så vaknade jag vid halv nio då Rickard gick upp men jag sov vidare till 11.00 så himmla skönt. Åt sedan en ordentlig frukost.

Vi bestämde igår att vi skulle hem till Rickards mamma i dag att vi skulle hem till henne på middag. Vi åt jätte gott och pratade en massa.

Min vän jag tänker på dig nu när du har det så jobbigt. Glöm inte att jag finns här när du behöver prata.

Ovido - Quiz & Flashcards