Alla inlägg den 8 februari 2010

Av caramia122 - 8 februari 2010 19:56

Så där ja nu är veckans första arbets dag över. På jobbet flöt allt på. Kollegan var fortfarande sjuk men som tur är så har vi en vikarie denna vecka.

Jag körde mini röris med barnen igen och det är ju alltid om tyckt.

Karin och jag hade planering på förmiddagen och vi spånade vidare i vårt tema arbete som är mattematik.

Efter jobbet så fick jag skjuts av en förälder till tunnelbanan. Tack Peter !

Sedan så mötte Rickard upp mig i centrum eftersom vi skulle få välja tapeter till min lägenhet. Det tog nästan en timme men vi var rätt överäns om vad vi skulle ta.

Sedan gick vi och käkade mat på Grekiska restaurangen i centrum. Det var kanon gott. Nu återstår det att slappa resten av kvällen.

Ha det gott alla !

Ovido - Quiz & Flashcards