Alla inlägg den 13 februari 2010

Av caramia122 - 13 februari 2010 12:39

Denna vecka har vart tuff på jobbet. Har nästan ingen ork att blogga tyvärr. När man kommer hem så är det till att laga middag och slappa i soffan.

Men i torsdag så tog jag mig i kragen och städade lägenheten och tvättade några maskiner tvätt. Det gäller att inte bara sätta sig ner direkt när man kommer hem för då kommer man inte igång med något.

Kollegan har ju blivit fortsatt skriven men nu hå heltid igen. Faan det tar rätt mycket på en när man haltar med en personal som är borta.

Men men det är ju bara att försöka att gilla läget.

I går var det fredag och efter jobbet så gick RIckard och jag ut och käkade på Josefs bar i Vällingby. Ingen av oss orkade laga mat så det blev en pizza och en stor stark. Sedan så var det dags att kika på Let´s dance igen. Jag orkade hålla mig vaken hela programet men sedan domnade jag av på soffan.

Det är en fråga som gnager i mig ganska mycket. Ska jag eller ska jag inte???

Ni som vet vad det gäller förstår säkert mina funderingar men jag hoppas jag kommer med rätt beslut.

I kväll ska vi hem till Rickard och sova där.

I morgon är det alla hjärtans dag men vi går ut och käkar på någon mycsig krog i kväll istället.

I morgon kommer mina underbara föräldrar. Jag hoppas att ni förstår hur mycket jag uppskattar att det är just ni som är mina föräldrar. Tack för att ni alltid finns där för mig. Tycker så mycket om er.

I kväll är det ju Melodifestivalen med. Få se vilka som går vidare ....

Ovido - Quiz & Flashcards