Alla inlägg den 23 februari 2010

Av caramia122 - 23 februari 2010 21:29

I dag så hade jag utvecklings samtal med chefen och jag tyckte att det gick bra. Vi tyckte ganska lika om alla saker. Känns ju skönt att veta.

Efter jobbet så fick jag skjuts ner till Ö&B så jag gick in och köpte glödlampor och en deo och toa papper.

Eftersom Rickard skulle sova hemma hos sig i natt igen så skickade jag ett mess till Linda och frågade om vi skulle köpa middag ihop i centrum. Så jag gick hem en stund och väntade på att Linda skulle ringa eftersom hon slutade 18.00

Vi gick sedan och käkade på en pizzeria och nej det blev ingen pizza utan det blev en varsin sallad.

Sedan så gick jag hem och ringde till Linn eftersom hon hade ringt till mig.

Så roligt att du orkade ringa och jag hoppas verkligen att vi kan ses en stund i helgen.

 

Ovido - Quiz & Flashcards