Alla inlägg den 17 februari 2010

Av caramia122 - 17 februari 2010 19:45

SÅ där ja. Nu är jag här igen. Har inte orkat/hunnit skrivit här på ett par dagar.

I söndags var det alla hjärtans dag. Vi vaknade hemma hos Rickard men sedan så åkte vi hem till mig eftersom mamma och pappa skulle komma hit oss.

Vi fikade när de kom och jag hade köpt en tårta som vi hade till fikat. Sedan så gjorde vi mat och det blev potatis ratäng och kyckling med grönpeppar sås. Det blev kanon gott.

Sedan slappade vi resten av kvällen. Så underbart att ha mamma och pappa här.

Under förra veckan så blev min mosters man sjuk. Han fick en propp i huvudet och fick åka in på sjukhuset som tur var så blev det inte jätte farligt men lite nedsatta funktioner blev det.

I går var mamma och jag och uträttade lite ärenden och det var skönt att ha med dig mamma. Tack för att du kunde vara med !!

Medans var pappa hemma och vilade och diskade upp vår frukost disk. Tack även tilld ig ! SÅ glad att jag har er. Tänk om alla hade föräldrar som er.

När vi var klara så ringde en annan moster till mig och berättade att sonen till min moster (med sjuka mannen ) även han åkt in akut till sjukhuset under natten och att det visar sig att även han fått en propp i huvudet. Faan vad hemskt.

Nu är de som tur är lite bättre.

I Måndags ringer också en av mina bästa vänne roch berättar att hennes mamma ligger på sjukhuset och är jätte dålig. Faan inte ännu en som man känner.

Jag tänker på er alla under dessa tider.

Annars så har jag inte gjort så mycket denna vecka. Tvättat som vanligt men annars så har det vart lungt.

I morgon ska jag fixa mina naglar igen :) . Jag hoppas att denna gång att de sitter men nu ska jag göra gelé igen.

Ska testa att gå till en tjej som heter Erica. Håll tummarna för mig.

Kram och var rädd om er alla !

Ovido - Quiz & Flashcards