Alla inlägg den 7 maj 2010

Av caramia122 - 7 maj 2010 10:15

I morse så hade jag ställt klockan på 06.00 men orkade inte gå upp förens klockan var 07.00

Hade ju packat i går så väskan var nästan klar eftersom jag skulle till mamma och pappa idag.

Kom iväg strax efter åtta så jag hann med tåget som gick 09.11

Sedan tog jag bussen vidare upp.

När jag kom fram så var pappa och hjälpte Uffe med lite saker så jag sade till mamma att vi skulle åka till mormor en stund så då var vi hos henne några timmar.

Sedan gick jag in och handlade till middagen eftersom vi skulle äta kött och klyftpotatis med grönsaker i ugn. Det var kanon gott.

Efter middagen åkte jag hem till Jane och familj och hälsade på. Alltid lika skoj att träffa dem.

Resten av kvällen var jag hemma med mamma och pappa.

Tänker på dig gumman och hoppas att allt gick bra med begravningen.

Ovido - Quiz & Flashcards