Alla inlägg den 4 maj 2010

Av caramia122 - 4 maj 2010 16:16

Hej hopp !


Nu var det ett tag sedan jag skrev igen. Får sådana här avbrott lite då och då. Vad är det som har hänt under denna period. Jo Robban fyllde år så ett stort grattis på din 35 års dag.

Valborg var vi hemma hos svärfar och tog det bara lungt. Under helgen så sjösatte de hans lilla båt och sedan eldades det upp massa grenar och löv.

På söndagen åkte vi hem igen men det blev en liten omväg eftersom det var stopp på gröna linjen. Såå ovanligt.

Sedan den 2 maj så fyllde Louise 33 år och Mia 35 år så ett stort grattis till er .

Denna vecka har precis börjat men igår var jag till sjukhuset och deltog i gympa gruppen för de som har genom gått en GBP operation. Det var roligt. Fick fick börja med att cyckla och sedan så jobbade vi med gummi band. Till avslutning så fick vi springa intervall. Allt gick kanon bra.

Bestämde mig för att ta bort kirurg tejpen idag eftersom såren har läkt bra och tejpen kliar som sjutton.

Efter det så åkte jag hemmåt.

Idag så har jag var ute och gått en vända och jag gick in på ÖB en vända och kikade. Hittade ett balkongbord som jag köpte. Men vilket helskotta det var att sätta ihop skiten. Skruvarna passade inte riktigt men det får duga så länge. Pappa kanske kan ta med sig lite skruvar nästa gång han kommer.

Sedan käkade jag lite lunch.

Som tur är kan jag ju äta vanlig mat nu, nästan allt faktiskt. Men jag passar mig för vitt bröd och glass har jag inte provat ännu.

Snart så kommer gubben hem så vi får se vad middagen blir.

Ovido - Quiz & Flashcards