Alla inlägg den 8 maj 2010

Av caramia122 - 8 maj 2010 10:15

I morse så vaknade jag 05.30 eftersom pappa skulle åka iväg ner till Göteborg eftersom han skulle på Speedway som han fick av oss i julklapp/present.

Så jag funderade på att gå och lägga mig igen men det var ju rätt bra väder så mamma och jag bestämde oss för att vara vakna. Jag började gå igenom en massa saker som jag har haft legat där hemma och kastade en massa saker.

Sedan var det frukost och dusch. Efter det så åkte vi up till marknaden som var där hemma. Det var inte så många knallar så det enda vi köpte var marknads godis åt pappa och en varsin korv.

Sedan var det dags att åka till Camilla och Lucas eftersom vi skulle kolla på brorsan som skulle springa det årliga stadsloppet.

Jag fick en bamse kram av Lucas och vilken glädje han utstrålade när han kom emot mig. Underbart.

Det var ganska ruggit så jag är glad att jag tog vinter jackan på mig.

Sedan åkte vi in och handlade och sedan hem en snabbis.

Mamma skulle sedan hem till Ulla och gratta henne i efterskott och då gick jag hem till Jane och Marcus. Jag hade med mig Maria också som vi har känt sedan vi var små.

Vi satt och pratade och fikade. Senare på kvällen så bjöd de oss på jätte god grillad middag med en massa godsaker till. Men hua vad mätt jag blev. Lämnade faktiskt lite mat också.

Sedan så var det dags att åka hem när klockan hade blivit 22.00 Mamma och jag satt uppe och pratade en stund när vi kom hem men gud så trött jag var så vi gick och sov.

Ovido - Quiz & Flashcards