Direktlänk till inlägg 22 januari 2010

Tro det eller ej !

Av caramia122 - 22 januari 2010 14:48

Äntligen har jag tagit mig i kragen och uppdaterar bloggen. Har ju fått en del klagomål att jag inte har uppdaterat den.

Har ju saker att skriva men på kvällarna är jag så trött så då pallar jag inte.

I dag så slutade jag klockan 13.00 så himmla härligt men när jag kom hem så höll grannen på att få en säkerhets dörr så det lät ganska illa.

Jobbet rullar på som vanligt. Kollegan har gått upp till 75% men det e kämpigt för oss andra två men det e väl bara att gilla läget.

Vad har änt annars då? Jo jag fick lägga ut 1400kr för att få sko inlägg. Faan va dyrt allt ska vara. Hoppas det hjälper mig att få ner svullnaden på den gamla brytna foten.

Vad händer i helgen då? Jo vi ska åka hem till mamma och pappa. Det var ju ett tag sedan vi båda åkte upp så det ska bli mysigt.

Helgen kommer att bli fullfart. Först så kommer vi upp i kväll och då hinner man inte göra så mycket mer än att kolla på Let´s dance.

I morgon är det ishallen som gäller på förmiddagen eftersom prinsen ska ha hockey matcher. Tänk att fasters kille har blivit så stor.

Efter det så ska jag få nya naglar av min kära kusin. Så denna gång ska vi prova på silke och hoppas på att de sitter bättre. Och det bästa är att jag får träffa mina prinsessor också.

Sedan måste jag ju kika in Mackans och Janes nya hus,ska bli så spännande.

Fresten så har min kamera pajjat så det blir ännu mindre bilder på denna sida.

Hoppas att jag kommer tillbaka och skriver snart igen men var rädd er så länge så hörs vi !!! Kram kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caramia122 - 22 augusti 2012 22:40

Fattar inte hur jag kan vara så trött. Denna vecka har jag vart helt galen trött. Hoppas det går över. Idag blev det en riktigt lång dag fån 06.30 till 19.00. Eftersom vi hade apt på kvällen så blev det så många timmar. Och humöret kanske inte blev...

Av caramia122 - 19 augusti 2012 13:46

Så där ja. Nu sitter vi på Landvetterns flygplats igen för att ta planet tillbaka till Bromma. Vi är ute med tiden med tanke på att inchekningsdisken inte ens är öppen hahah. Vi tyckte att det kunde skönt att vara ute med tiden. Denna helg har vart k...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 17 augusti 2012 19:34

Så där ja nu är man i Göteborg. Mia och jag började planera för några veckor sedan att vi skulle ned hit. Och nu är vi här:-). Vi bor nere vid centralen så det e en bit från Avenyn men va faan . Snart så tänkte vi ta oss ned åt stan och glo. ...

Ovido - Quiz & Flashcards