Alla inlägg den 25 januari 2010

Av caramia122 - 25 januari 2010 20:57

I dag så var det dags att jobba igen som tur var så var det vår tur att vara inne och planera. Det behöver vi verkligen eftersom vi inte gjort det alla tre på jätte  länge.

Sedan efter lunchen så skulle andra avdelningen ha samtal så jag gick ut med ett gäng barn i 40 minuter innan de skulle få mellis.

Annars hände det inte så mycket. Efter jobbet så åkte jag till simhallen och körde ett vatten gympa pass. Så skönt så det får jag fortsätta med.

Sedan på vägen hem så gick jag och handlade. Passerade även Hemtex och hittade påslakan set som det var halva rea priset på. Så jag köpte 2 st.

Nu sitter jag och kikar på Guldbagge galan. Hoppas att Joel Kindmann vinner något pris för sin roll i filmerna Johan Falck.


Ovido - Quiz & Flashcards