Alla inlägg den 24 januari 2010

Av caramia122 - 24 januari 2010 19:26

Sov lite oroligt i natt. Anledningen är att jag fortfarande har så ont i skuldror och nacke. Fasen det har hållt i sig i 4 dagar. Kan det inte snart släppa ????

Vi hade ställt klockan även idag på 8.30

Vi myste och busade lite innan vi masade oss upp alla tre till stora huset och frukosten.

Lucas hoppade in i duschen eftersom han skulle på kalas hos en kompis.

Så vid kvart över 10 så styrde vi kosan mot Östhammar. Väl där så stannade vi till hemma hos Crille och kikade hur han bodde.

En jätte fin lägenhet måste jag säga. Där får killarna det bra :).

Sedan skjutsade jag upp Prinsen till brottar lokalen där kalaset skulle vara.

Åkte sedan tillbaka till Crille och lämnade bilen innan jag tor bussen tillbaka hem till mamma och pappa.

När jag kom tillbaka så stack vi direkt iväg till mormor på ett besök.

Medans vi var där bestämde Jane och jag att hon skulle fixa ena nageln som hade släppt. Så mamma var kvar så gick Rickard och jag hem till Jane och fixade det.

Sedan var det bara att plocka upp mamma och hem och packa och käka middag.

Sedan var Marcus så snäll att vi fick åka tillbaka med honom till Stockholm.

Nu resten av kvällen så har vi tagit det lungt och kikar tv. Så lär kvällen fortsätta. Trevlig kväll !

Ovido - Quiz & Flashcards