Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av caramia122 - 3 oktober 2011 21:28

I dag var det fullfart på jobbet som vanligt. Ena kollegan var sjuk. Stackarn ahde så ont i ryggen men vi fick ta in vikarie mellan 9.00-15.00

På eftermiddagen så kom fotografe Janne med våra fotografier. Barnen blev jätte bra och själv blev jag ganska bra. Ska sätta in dem här så ni får se.

Efter jobbet så gick jag till Lidle och handlade för en kollega undrade om jag kunde göra henne den tjänsten och självklart ställer man upp.

Hittade en bra handduks hållare att ha på toa dörren men tror ni att den passade??? Nä så klart inte så den får jag gå tillbaka med tyvärr i morgon.

Kvällen har jag ägnat åt att kolla på Ensam mamma söker och nu kikar vi på  Det okända. Ha en bra kväll.


          

Ovido - Quiz & Flashcards