Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av caramia122 - 2 oktober 2011 21:00

Vaknade rätt bra tid i morse.

Käkade frukost och softade lite i soffan. Bestämde mig sedan för att ta en promenad till Coop stormarknad för att kolla efter en ny hårtork eftersom min började ryka och var jätte röd innuti.

Väl där så var det bara att försöka lista ut vilken man skulle ha. Inte var det så lätt inte.

Sedan gick jag tillbaka hemmåt och gick ned och handlade lite eftersom jag inte orkade bära hem varorna utan ville köpa det närmare.

Sedan körde jag igång en ny tvätt och så käkade vi lite lunch.

Vi hade några bruna bananer hemma så jag bestämde mig för att göra en banan kaka. När den stod i ugnen så tog jag mig en dusch. Bestämde mig för att byta kirurg tejpen jag hade sedan "operationen" men det skulle jag tydligen inte ha gjort.

När jag duschade började det svida och när jag var klar så upptäckte jag att det var en lite glipa på ca 1cm. Ajsiken så jag ringde till sjukvårds upplysningen för att höra om jag behöver visa upp det för någon. Hon bad mig ringa till Bromma akuten så de kunde bestämma.

Fick tid där kl 17 men var där 16.45 så jag fick komma in nästan direkt. Läkaren sade att systern skulle få tejpa ihop det.

Så det gick bra och jag fick med några remsor som jag kan ha och byta med.

Sedan käkade vi på Donken och softade resten av kvällen.

Hittade fresten boken Ego Women av Carolina Gynning. Det är en fortsättning på hennes förra bok Ego girl. Gillar faktiskt hennes böcker.



Av caramia122 - 2 oktober 2011 21:00

Vaknade rätt bra tid i morse.

Käkade frukost och softade lite i soffan. Bestämde mig sedan för att ta en promenad till Coop stormarknad för att kolla efter en ny hårtork eftersom min började ryka och var jätte röd innuti.

Väl där så var det bara att försöka lista ut vilken man skulle ha. Inte var det så lätt inte.

Sedan gick jag tillbaka hemmåt och gick ned och handlade lite eftersom jag inte orkade bära hem varorna utan ville köpa det närmare.

Sedan körde jag igång en ny tvätt och så käkade vi lite lunch.

Vi hade några bruna bananer hemma så jag bestämde mig för att göra en banan kaka. När den stod i ugnen så tog jag mig en dusch. Bestämde mig för att byta kirurg tejpen jag hade sedan "operationen" men det skulle jag tydligen inte ha gjort.

När jag duschade började det svida och när jag var klar så upptäckte jag att det var en lite glipa på ca 1cm. Ajsiken så jag ringde till sjukvårds upplysningen för att höra om jag behöver visa upp det för någon. Hon bad mig ringa till Bromma akuten så de kunde bestämma.

Fick tid där kl 17 men var där 16.45 så jag fick komma in nästan direkt. Läkaren sade att systern skulle få tejpa ihop det.

Så det gick bra och jag fick med några remsor som jag kan ha och byta med.

Sedan käkade vi på Donken och softade resten av kvällen.

Hittade fresten boken Ego Women av Carolina Gynning. Det är en fortsättning på hennes förra bok Ego girl. Gillar faktiskt hennes böcker.



Ovido - Quiz & Flashcards