Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av caramia122 - 1 oktober 2011 19:30

Sov ut en liten stund nu när det var lördag. Sedan gick jag upp och gjorde ordning frukost till oss.

Det blev en varsin omelett men jag säger bara att hedan efter så är det min mamma som får stå för omeletter. Blev ju ingen god som jag gjorde men vi åt frukosten på balkongen med en varsin Latte i solen. Det var en riktigt härlig morgon.

Sedan så var det dag att göra sig klar för jag skulle en vända till Hässelby Gård och kolla när min kära kollega Karin ställer ut några av sina tavlor.

Hon blev så glad när jag kom dit. Så roligt att kunna göra dig glad !

Sedan så åkte jag hem en snabbis då jag glömde ta medicinen och saker som mamma och pappa skulle ha.

Sedan så styrde jag kosan till Värmdö där jag skulle träffa kusin Jane och de 2 minsta tjejerna och Janes svärmor.

Vi hade bestämt att träffas i Gustavsberg på Coop eftersom de skulle ha "tivoli" för barnen eftersom de firade 10 år . Hahaha där gick vi bet , det var ju inga karuseller utan de hade satt upp som små stånd där barn fick kasta boll eller slå en golf boll. Snacka om ruttet.

Sedan åkte vi till Mölnvik och parkerade. Vi började att kolla lite i affärer och sedan gick vi och tog en fika.

Efter det gick vi till affären Brisak som jag tycker är riktigt rolig affär. De har allt man kan tänka sig. Hittade lite kläder och andra saker.

När klockan var efter 17 så åkte jag hemåt igen och väl hemma gick vi och köpte pizza och sedan så slappade vi resten av kvällen.

Ovido - Quiz & Flashcards