Alla inlägg den 20 december 2010

Av caramia122 - 20 december 2010 20:20

Så ja . Imorgon är det dags att jobba igen. Har ju vart hemma i några dagar nu med nästan ingen röst. Jobbigt har det vart men nu så.

Idag känns det lite tråkigt för nu är mitt barndoms hem sålt. Visst känns det bra på ett vis för nu vet jag att pappa slipper slita och dra. Nu kan de njuta av livet och göra vad de vill. Men det känns så klart konstigt eftersom huset har funnit i mitt liv sedan jag föddes. Farfar och farmor har ju ägt huset innan mamma och pappa tog över det. Hoppas att jag kommer att få komma dit någon gång och kika och tänka tillbaka.

Annars så har jag vart till tandläkaren . Ajaj inte skoj att fylla i en gammal lagning. Men ska man vara fin så får man lida pin.

Just nu så sitter jag och kollar på bortskämda ungdommar . Tur att jag inte har vart sådan.

 

Ovido - Quiz & Flashcards