Alla inlägg den 14 december 2010

Av caramia122 - 14 december 2010 18:37

Nu var det länge sedan jag var här och skrev något. Men jag har verkligen inte känt för att skriva. Jag tycker inte om när något blir ett måste utan jag vill att det ska komma när det känns rätt.

Vad har hänt i mitt liv då? Inte så värst mycket. Jag har ju fyllt år. 34 år blev det denna gång och tiden rullar på . Fy vad hemskt.

På min födelsedag fick jag fina saker. Av svärmor fick jag presentkort på Gilda skola och det gillas ju kan jag säga. För er som inte vet så är det ett ställe där de utbildar elever innom skönhetsbehandlingar. Sååå skönt. Av hjärtat fick jag senaste Sex in the city filmen och en kryssning och mat . Samt jätte fina rosor. Känndes lite konstigt eftersom min föräldrar alltid är hos mig när jag fyller år men inte i år.

I lördags så kom mina kära vänner Louise och Susanna och kusin/vän Jane. Även Elina och lilla Olivia var med. Jag fick ett jätte fint hjärta av Jane och Susanna hade en jätte fin julgrupp med sig. Louise hade en stor och fin ros med sig och sedan hade hon köpt en gult väska med en parfym och bodylotion och shower gel i London när hon var där . Tack snälla ni !!!

Vi käkade kyckling med klyftpotatis och sallad och sås. Sedan hade jag köpt prinsess tårta som vi åt.

Louise hade med sig spelet Rappakalja. Det spelet kan jag verkligen rekomendera,så himmla skoj.

Vad har mera hänt? Jo jag har lyckats tagit 32kg sedan jag började min flytperiod tills nu. Kännslan är obeskrivlig. Tänk att äntligen kunna gå och köpa jeans på Dea. När hände det sist? Ioförsig så har jag nog inte köpt kläder där förr men känslan att kunna köpa kläder i normal storlek.

Jo just ja. Nu har mamma och pappa lyckats sålt min barndoms hem. Det känns väldigk konstig på något sätt. Där har det mesta skett i ens liv. Den tygga borgen så att säga. I morse när jag gick till jobbet så insåg jag att jag troligtvis inte kommer att komma in i huset någon mer gång eftersom troligtvis får de lämna nycklarna på fredag. Men på ett sätt så känns det väldigt bra eftersom nu vet jag att pappa slipper slita på tomten med att skotta snö och kratta löv och allt annat som tar en evig tid. Men det kommer att bli konstigt att åka förbi huset utan att svänga up och gå in.

Annars e allt rätt okej men idag så gick jag hem och sjukskrv mig. Jag har ingen röst kvar. Såå jobbigt att inte kunna prata med barnen och kollegorna. Så när jag ringde och sjukskrev mig hos företaget som kommunen har upphandlat tjänst av så sa sjuksköterskan att jag inte ska prata. Tystnadstvång. Hahahha hur ska det gå ???? Ja ja det är bara att knipa ihop och se glad ut.

Ovido - Quiz & Flashcards