Direktlänk till inlägg 5 juli 2010

Full fart

Av caramia122 - 5 juli 2010 21:45

I dag var det fullfart på jobbet hela dagen men jag tycker att det gick bra. Alltid på sommar öppenförskola är det fullfart den första dagen innan alla har kommit in i den nya stugan.

Efter jobbet så cyklade  jag hem och satte mig på balkongen i solen. Blev så himla trött så jag slocknade en vända i sängen.

Efter det så gjorde jag ordning middagen som vi sedan käkade på balkongen.

Vi bestämde oss för att åka till Kristineberg och spela minigolf Rickard och jag.

Det gick kanon . Vi var jätte jämna, jag slog Rickard med en poäng.

Sedan så åkte vi hemmåt igen och köpte med oss lite glass och satte oss på balkongen och käkade.

Nu så sitter vi och slö tittar på tv och sedan väntar sängen.

Pratade även med Karin i dag och hennes första semesterdag var härlig tyckte hon pch det kan jag förstå. Hoppas att vädret håller i sig för er alla semester firare.

Sedan pratade jag även med Linn en vända. kämpa på gumman du fixar det vi snackade om . Det är bara det att man ska komma igång :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caramia122 - 22 augusti 2012 22:40

Fattar inte hur jag kan vara så trött. Denna vecka har jag vart helt galen trött. Hoppas det går över. Idag blev det en riktigt lång dag fån 06.30 till 19.00. Eftersom vi hade apt på kvällen så blev det så många timmar. Och humöret kanske inte blev...

Av caramia122 - 19 augusti 2012 13:46

Så där ja. Nu sitter vi på Landvetterns flygplats igen för att ta planet tillbaka till Bromma. Vi är ute med tiden med tanke på att inchekningsdisken inte ens är öppen hahah. Vi tyckte att det kunde skönt att vara ute med tiden. Denna helg har vart k...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 17 augusti 2012 19:34

Så där ja nu är man i Göteborg. Mia och jag började planera för några veckor sedan att vi skulle ned hit. Och nu är vi här:-). Vi bor nere vid centralen så det e en bit från Avenyn men va faan . Snart så tänkte vi ta oss ned åt stan och glo. ...

Ovido - Quiz & Flashcards