Alla inlägg den 9 juli 2010

Av caramia122 - 9 juli 2010 20:36

Nu har det gått några dagar sedan jag skrev sist och vad har hänt? Jo jobb,jobb och åter jobb. Men det har ju gått bra.

I onsdags efter jobbet så åkte jag in till stan och träffade Louise. Vi gick och tog en glass på Stockholms glassbar på St:Eriks plan. Riktigt gott men jag fick i mig bara en glass kula.

Sedan i går så träffade jag Karin på en fika . Så trevligt och fick en massa kläder av henne som jag ska prova om jag kan ha.

I dag så stängde jag på jobbet men vi kom iväg lite tidigare så på vägen hem åkte jag förbi pizzerian och beställde en kebabsallad till mig och Rickard.

Efter det så bar vi ner min gamla hörn soffa ner till källaren. Och allt fick plats. Helt otroligt.

I morgon ska jag till Sumpan och fixa mina naglar äntligen efter många månader utan. Tjillevippen på er alla !

Ovido - Quiz & Flashcards