Alla inlägg den 4 juli 2010

Av caramia122 - 4 juli 2010 20:01

I går så hade vi bestämt att vi skulle till Nälsta och bada men det var inte riktigt läge för det.

Så i stället så åt vi frukost ute på balkongen. Det var så mysigt.

Jag satt ute stora delen av dagen på balkongen och njöt av solen. När klockan var ca 17 så hoppade jag in i duschen.

Gick sedan ner till centrum för att kolla om jag hittade några shorts. Dels för att många av mina gamla har gått sönder och några har blivit förstora. Jag hittade två par. Rickard betalade en del av det ena paret. Tack så mycket .

Har ju inte skrivit det men jag har lyckats tappa 20kg på dessa 3 månader som har gått och mer hoppas jag verkligen att det blir.

Sedan gick vi och handlade till middagen och det blev matjesill till Rickard och lök sill till mig och sedan så åt vi färskpotatis och gräddfil till. Innan tog vi en varsin avokado med rom och gräddfil.

Nu sitter vi och slappar i soffan.

I morgon är det dags att jobba igen på sommar jour. I år är det på våran stuga så vi får se hur det går. Jag ska öppna 06.30 zzzzzzzzzz hoppas det går bra. Det ska typ vara 25 barn till frukost och totalt 50 barn ska komma. Hua såå många men det ska gå bra hoppas jag. Så i kväll får man lägga sig i ordentlig tid.


Ovido - Quiz & Flashcards