Alla inlägg den 3 juli 2010

Av caramia122 - 3 juli 2010 21:20

Oj oj oj nu var det super länge sedan jag var här inne och skrev. Många har klagat på mig att jag har vart dplig att uppdatera men har inte haft någon ork.

I dag så var jag hemma hos Mia och hälsade på för första gången på jätte länge. Även Kristin var där med Nea. Deras killar hade åkt in till stan för att shoppa med Anders lille bror så vi hade en tjej eftermiddag. Det var så roligt att sitta och snacka om allt.

Vi bestämde att vi måste ut och käka och ta en bio snart tillsammans.

Sedan så åkte jag hemmåt och träffade Rickard vid affären eftersom vi var tvugna att handla hem saker till middagen.
Vi bestämde oss för att äta rostbiff och potatis sallad men rostbiffen var en kött bit som vi skulle steka. Vi gjorde även stekt lök och tomat och gurka till köttet. Såå gott. Det blev cola att dricka till.

Sedan hittade vi svenska jordgubbar för 19kr asken. Så det ska vi smarra snart.

I morgon har vi planerat att åka till Nälsta badet för att bada. Synd att det är så dyrt men jag har ju gymkort så det är Rickard som blir tvungen att betala   .

Nu sitter vi och slöar lite i soffan och kollar tv. Ha det gött. Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards