Direktlänk till inlägg 23 maj 2011

Länge sedan

Av caramia122 - 23 maj 2011 19:00

Hej på er igen !


Nu var det ett tag sedan jag skrev. Ibland så rinner tiden iväg bara.

Vad har jag gjort? Jo jag har hunnit vart hem till mamma och pappa en vecka. Så skoj att vara hemma då och då och hälsa på alla.

Hade från fredagen till lördagen prinsen. Alltid lika skojjigt. Sedan på lördagen var det marknad hemma. Så jag tog med mig Lucas och Andrea dit upp och kikade lite. Hittade inte så mycket men skoj var det att umgås med dem och vi avslutade med att cykla och köpa glass på torget.

Förra veckan fick jag äntligen göra cykel testet för hjärtat. Det gick bra. Så svaret skickade de till Radiumhemmet.

Radiumhemmet ringde då upp mig och bokade in mig så jag skulle komma idag vid kl 11.00 När jag var på väg dit i morse så ringer doktorn och säger att jag inte egentligen inte behövde komma eftersom jag måste träffa cardiologerna först. Här tror man att man ska få reda på när man ska starta behandligen igen men nähä.

Men jag åkte dit och pratade iallafall.

Sedan när jag nästan var hemma ringde en sköterska och berättade att jag fått en tid nu på torsdag med cardiologerna. Så skönt så då får jag kanske veta hur länge och när jag kan börja med behandlingen.

Vid 14.30 så kom jag fram till jobbet. De skulle ha föräldra fika och jag tyckte att det skulle vara skoj att vara med och träffa lite föräldrar. Det var riktigt skoj att träffa alla.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caramia122 - 22 augusti 2012 22:40

Fattar inte hur jag kan vara så trött. Denna vecka har jag vart helt galen trött. Hoppas det går över. Idag blev det en riktigt lång dag fån 06.30 till 19.00. Eftersom vi hade apt på kvällen så blev det så många timmar. Och humöret kanske inte blev...

Av caramia122 - 19 augusti 2012 13:46

Så där ja. Nu sitter vi på Landvetterns flygplats igen för att ta planet tillbaka till Bromma. Vi är ute med tiden med tanke på att inchekningsdisken inte ens är öppen hahah. Vi tyckte att det kunde skönt att vara ute med tiden. Denna helg har vart k...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 17 augusti 2012 19:34

Så där ja nu är man i Göteborg. Mia och jag började planera för några veckor sedan att vi skulle ned hit. Och nu är vi här:-). Vi bor nere vid centralen så det e en bit från Avenyn men va faan . Snart så tänkte vi ta oss ned åt stan och glo. ...

Ovido - Quiz & Flashcards