Alla inlägg den 3 maj 2011

Av caramia122 - 3 maj 2011 20:00

Det blev en pappers förmiddag idag. Började med att prata en vända med chefen för att kolla om jag skulle skicka in en papper till henne innan jag skickar det vidare. Det skulle jag göra eftersom hon måste skriva under så det var bara att kopiera sjukintygen och skicka iväg dem

Sedan blev det ett samtal till Folksam ang föräkrings pappret som jag skulle skicka in till dem. Pratade med en jätte trevlig tjej som förklarade om andra möjligheter med försäkringen också. Men det tar jag tag i när detta papper är klart.

Gick sedan ut en vända och postade breven och handlade lite.

Till middag blev det bakad potatis med tonfisk röra som jag gjorde själv efter ett recept. Vi båda tyckte att det var kanon gott.

Sedan käkade vi glass med fruktsallad som jag gjord.

Resten av kvällen så slappade vi.

Ovido - Quiz & Flashcards