Direktlänk till inlägg 4 februari 2011

Tidig dag = Skönt

Av caramia122 - 4 februari 2011 19:30

Idag så öppnade jag på jobbet så då  är det 06.30 som gäller.

När klockan var 08.00 så försökte jag att ringa till vårdcentralen för att få tid hos en läkare så jag kunde få Cocelana host medicin. Jag fick tag i en sköterska och hon bokade in mig 13.30 på infektion så jag åkt dit direkt efter jobbet. Träffade en at-läkare som kollade halsen och lyssnade på lungorna. Var lite svullen i halsen och jag sade att jag inte sover ordentligt så jag ville ha cocelana. Hon skrev upp det och gick och rådfrågade med en läkare . Kom sedan tillbaka och sade att jag hade snart ett reccept som jag kunde hämta ut.

Sedan gick jag och handlade lite saker som jag ska skicka till Anki.

När jag kom hem hade jag fått brev från Comhem om att HD-boxen hade kommit men kunde inte hämtas föräns efter kl 17.00

Så jag gick hem satte på en tvätt och sedan slappade ett tag. Sedan bestämde jag mig för att ta tag i städningen så jag slipper göra det i morgon.

Skönt när allt är klart . Sedan knallade jag iväg och hämtade paketen.

när Rickard kom kom hem så åt vi middag och kollade på Let´s Dance. Tog ett varsit  glas röd vin men jag blev så trött  så efter Let´s Dance så gick vi och lade oss.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caramia122 - 22 augusti 2012 22:40

Fattar inte hur jag kan vara så trött. Denna vecka har jag vart helt galen trött. Hoppas det går över. Idag blev det en riktigt lång dag fån 06.30 till 19.00. Eftersom vi hade apt på kvällen så blev det så många timmar. Och humöret kanske inte blev...

Av caramia122 - 19 augusti 2012 13:46

Så där ja. Nu sitter vi på Landvetterns flygplats igen för att ta planet tillbaka till Bromma. Vi är ute med tiden med tanke på att inchekningsdisken inte ens är öppen hahah. Vi tyckte att det kunde skönt att vara ute med tiden. Denna helg har vart k...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 17 augusti 2012 19:34

Så där ja nu är man i Göteborg. Mia och jag började planera för några veckor sedan att vi skulle ned hit. Och nu är vi här:-). Vi bor nere vid centralen så det e en bit från Avenyn men va faan . Snart så tänkte vi ta oss ned åt stan och glo. ...

Ovido - Quiz & Flashcards