Alla inlägg den 3 februari 2011

Av caramia122 - 3 februari 2011 22:30

Åh så skönt i morse började jag klockan 09.00 och det e skönt att inte behöva jäkta varje morgon. Rickard och jag gick faktiskt till Mc Donalds och åt frukost. De har rätt okej frukostar och jag tog en Bagel med juice.

Sedan var det full fart på jobbet frem tills kl nästan var 17.00 och efter tog jag bussen till tunnelbanan för det var så jäkla halt. Höll ju på att rammla i morse.

Jag gick sedan hem och väntade på att Rickard skulle komma hem. Han hade köpt wook på vägen hem i Spånga. Det var gott och mycket så 2 portioner räcker för både i dag och i morgon till oss båda.

När jag sedan satt och slö surfade så ringde telefonen. JAg blev så glad! Det var min underbara vän Anki som bor i San Francisco som ringde. Vi hade så mycket att prata om eftersomd et går så långt mellan varven som vi pratar med varandra. Men det är skoj hur det är egentligen. Även om man inte pratar på länge så är det som i går. Jag blev även så glad att höra att kommer hem i sommar både Anki, Bill och lilla James. Ska bli så skoj att se den lilla killen. Ska snart få iväg paket till henne med Trolltyg i tomteskogen och lite godis och barnkläder. Anki skulle skicka lite godis från Usa till mig.

Dags att sova.


Ovido - Quiz & Flashcards