Alla inlägg den 10 december 2009

Av caramia122 - 10 december 2009 00:00

Idag så fyller gamla jag 33år. Tänk vad tiden går och hur duktiga föräldrar man har som har pallat med mig dessa år   .

Innan Rickard gick till jobbet i morse så fick jag mina presenter som jag fick fast jag sagt att han inte fick köpa dyra saker eftersom jag redan fått garderoben av honom. Jag fick presentkort på Åhlen´s och bio presentkort.Tack älsklingen !!

I dag så öppnade jag på jobbet och det gick bra som vanligt. Linn var först ut och messa och brorsan var först på att ringa.

Jag bakade Hallonpannacottapajen till jobbet som jag tog med mig. Den blev populär. Eftersom jag e så himmla dålig med blommor så hade jag sagt till kollegorna att de gärna fick köpa en brödrost till mig. Och eftersom jag har sådana underbara kollegor så gjorde de det. Sedan vick jag ett jätte fint ljus av Karin där det stod mitt namn på. Tack snälla alla.

Under kvällen så satte jag mig ner och tackade alla som ahde skickat hälsningar. Tänk att man har så många underbara människor runt sig.

Ovido - Quiz & Flashcards