Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av caramia122 - 14 oktober 2009 00:00

I dag öppnade jag på jobbet och det var bara några barn till frukost. Dagen rullade på som vanligt .

Vår kollega är fortfarande sjukskriven och det har hon snart vart i 3 veckor och det e såå tråkigt .

Det är inte roligt att vara hemma med ont i ryggen stackarn. Men Karin och jag hankar oss framåt endå.

I morgon är det föräldramöte och jag vet inte hur många gånger vi har vart bara 2 när vi har haft det men jag hoppas att det går bra endå.

Vi började att förbereda lite inför i morgon. Vi gick igenom våra mål och hittade bilder till dem som vi skrev ut och i morgon ska jag plasta in den och sedan får Karin sätta upp dem. Jag har även börjat att försöka få ihop ett bild spel.

Efter att jag slutat tidigt så gick jag hem och sorterade tvätt eftersom vi fick tvätt tid vid 16.00 och det gick ju bra som vanligt och mycket tvätt hade vi lyckats samla ihop.

Sedan gick jag hem och gjorde korvstroganoff och ris. Rickard kom precis lagom hem till middagen var klar. Perfekt!

Sedan slappade vi och kikade på tv.

Ovido - Quiz & Flashcards