Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av caramia122 - 6 oktober 2009 00:00

I går sov vi hemma hos Rickard. Det är inte så ofta vi gör det men i bland kan det faktiskt också vara mysigt eftersom den lägenheten är mindre en min.

I dag så började jag halv åtta på jobbet och det var en bra dag tycker jag.

På eftermiddagen gick vi till grann stugan eftersom då var det dags för oss att börja med våra pedagogiska tvärgrupper. Det gick ganska bra. Vi skulle ha med oss en dokumentayion som vi skulle berätta om till de andra kollegorna innom enheten.

Efter det gick jag och kollegan tillbaka till vår stuga för att hämta våra saker och så tog vi lite mellis.

Sedan var det dags att gå tillbaka till den andra stugan igen eftersom vi skulle ha Apt.

Det gick också bra och vi gick igenom saker inför vårt föräldra möte som vi ska ha på torsdag. Fick lite ont i huvudet så jag tog mig en ipren tablett.

Jag var hemma vid kvart över sju och då hade Rickard plockat fram fil och så så då käkade vi lite och sedan myste vi i soffan.

Ovido - Quiz & Flashcards