Alla inlägg den 17 mars 2010

Av caramia122 - 17 mars 2010 20:31

Gud vad tiden går nu var det länge sedan jag var in och skrev här.

Det har vart fullfart på jobbet så man är helt slut när man kommer hem på kvällarna.

Annars har vi vart på genrepet av melodifestivalen i fredags. Det var super skoj. Lucas fick det i julklapp av mig så han, jag , Jane och Andrea var till globen.

Det var super skoj och jag ska lägga in bilder på det med.

Lucas stannade sedan hela helgen hemma hos mig så på lördagen gick vi på bio och kikade Alvin och gänget 2. Den var faktiskt riktig gullig film.

Sedan så kikade vi på finalen av melodifestivalen och tyvärr så tyckte jag att fel låt men men.

Söndagen så åkte Lucas och jag till Uppsala där Crille kom och hämtade honom.

Sedan åkte jag hem och bara slappade. Vi gjorde god hemma gjord pizza.

Nu är det många saker som rör sig i mitt huvud. Jag hoppas att det blir bra till slut.

Ovido - Quiz & Flashcards